לא מעט פיצריות חדשות נפתחו בארץ בשנה האחרונה: זה בילוי זול, טעים, פונה לקהל רחב וגם קל יותר לתפעול ממסעדה של ממש.
וכן, יש לנו בארץ סצנה של פיצות שחלקן לא נופלות מטעמה של פיצה באיטליה. אז אכלנו, בדקנו וחקרנו ובסוף בחרנו את 20 הפיצות שכדאי שתכניסו לרשימה שלכם.
15 צפייה בגלריה
פיצה של מוצ'ה פיצה
פיצה של מוצ'ה פיצה
הכי כיף כשהגבינה נמתחת, מוצ'ה פיצה
(צילום: אפיק גבאי)

פיצות בתל אביב והמרכז

פיצה רבקה

בני הזוג משה ורבקה מזרחי - הוא שחקן נבחרת ישראל בכדורסל לשעבר והיא אופה מוכשרת - פתחו יחד עם מנה שטרום, אוטוריטה מוכרת של פיצות בפרט ואוכל איטלקי בכלל, פיצרייה נפוליטנית עם ניואנסים המזוהים עם רבקה. יש להם שם כמה מנות פסטה ביתיות, ותפריט פיצות קטן ומדויק.
15 צפייה בגלריה
פיצה רבקה
פיצה רבקה
(צילום: גיל אבירם)
יש שם למשל פיצה קדוש, פיצה שרבקה נוהגת להכין למשפחתה עם גבינה צפתית וגבינת קדוש קשה; פיצה קרם בטטה עם מוצרלה, זיתי קלמטה וגבינת עיזים; או פיצה קאצ'יו אה פפה עם פקורינו והרבה פלפל שחור (58-65 שקלים). הבצק עובר התפחה של 72 שעות והפיצה עוברת במסוע בתנור בחום של 400 מעלות ויוצאת פריכה עם שוליים תפוחים. אפשר לקנות מגש שלם או רבע מגש ולשבת לאכול מול הים על הדק בנמל.
האנגר 21 נמל תל אביב, 03-5706666, כשר

פיצה דיברסו

בפינה חצי נסתרת בשוק הכרמל פתח אלכס ויינר, טבח ותיק שעבר במטבחים כמו משייה וקיצ'ן מרקט, פיצרייה נאפוליטנית לא שגרתי,. אין שם מנות ראשונות וגם לא סלטים או פסטה - רק פיצה. הבצק על בסיס מחמצת, תופח כ-36 שעות ונאפה 90 שניות בלבד בלהט התנור.
15 צפייה בגלריה
פיצה של פיצה דיברסו, תל אביב
פיצה של פיצה דיברסו, תל אביב
(צילום: תמר דניאלי להב)
התוצאה היא פיצות קטנות של 30 סנטימטר, המספיקות ליחיד רעב או לזוג לא רעב במיוחד. בתפריט המצומצם יש פיצה מרגריטה ולצדה פיצות מתחלפות עם חומרי גלם מהשוק כמו פיצה לבנה עם תירס לבן טרי, מוצרלה, בצל ירוק וגאודה אולד אמסטרדם מיושנת; פיצה אדומה שהיא טוויסט על פסטה פוטנסקה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, שפרוטים, צלפים וגרידת לימון או פיצה פיקנטית עם פפרוני עגל, שום קונפי וצ'ילי מוחמץ (52-68 שקלים). אין משלוחים.
ישכון 45 שוק הכרמל תל אביב, לא כשר

דה פיצה

שמו של שף און משען נקשר בכל מיני הרפתקאות קולינריות החל ממסעדה שנקראה "המעבדה לבישול מולקולרי" ועד תפריט עם מתכונים מהמאה ה-19 שהוגש על גג בפלורנטין, כשבאמצע, הוא פתח את TLBS - מזללת המבורגרים קטנה ומצוינת בדיזנגוף בתל אביב.
15 צפייה בגלריה
פיצה של דה פיצה, תל אביב
פיצה של דה פיצה, תל אביב
(צילום: אמיר מנחם)
הפרויקט הנוכחי, דה פיצה, נפתח לפני כמה שבועות בסמוך לבר המזג בצפון אבן גבירול. הפיצות ארטיזנליות ומיוחדות כמו פיצה עם קרם פולנטה, פלפלים חריפים קלויים, שום קונפי ותירס, או פיצה עם זיתים ומוצרלה מעושנת, או פיצה עם פפרוני ועלי רוקולה, או פיצה שמנת כמהין ועוד. יש גם סלט או שניים מצוינים, ועוד כמה מנות קטנות חמודות כמו תפוחי אדמה ורוטב תוצרת בית, או קלורבי צלוי בחמאת מרווה ודבש ענבים או פוקאצ'ה עם מטבלים. מקום טעים ומבטיח.
אבן גבירול 151 תל אביב, 054-8703624, לא כשר

לה טיגרה

הפיצה החדשה הכי מדוברת בתל אביב לאחרונה היא פיצה נאפוליטנית שיוצאת מטאבון המכוסה חברבורות. לה טיגרה היא, שוב, ביטוי פנטסטי של אובססיה לפיצה של קבוצת המייסדים, שבאופן חריג קיבלו גם הכרה ואישור מאיגוד הפיצה הנאפוליטני בנאפולי איטליה.
15 צפייה בגלריה
פיצה של לה טיגרה, תל אביב
פיצה של לה טיגרה, תל אביב
(צילום: אנטולי מיכאלו)
הטאבון המנומר הגיע מאיטליה, והתפריט כולו, מהראשונות ועד הפיצות מבוסס עליו. כל פיצה כאן מגיעה עם רוטב מיוחד המותאם לה, ויש פיצות כמו פיצה מרגריטה שמגיעה עם מטבל פסטו או עם גבינת סטרצ'יאטלה, אנשובי, פרמזן, ופסטו, או פיצה פיאמה עם רוטב תרד ואנשובי, תפוחי אדמה, מוצרלה, שמנת חמוצה ובצל ירוק שמגיעה עם מטבל לימונצ'לו ועוד כמה אלטרנטיבות (54-74 שקלים). גם טבעונים ימצאו את עצמם כאן עם פיצת ראגו של ביונד מיט ויש כאן גם את המנה המתבקשת של קצוות של פיצה עם כל מיני רטבים. מומלצת בחום.
ידידיה פרנקל 9 תל אביב, לא כשר

התאנה 94

הגינה האורגנית של משמר איילון הופכת אחר הצהריים לפיצרייה מתוקה שבה הילדים מתרוצצים על הדשא וההורים מתרווחים עם כוס משקה. כל הדבר הזה קורה בימים רביעי וחמישי בלבד, החל מהשעה 16:00, כשהחנות מעדנייה של המקום, שבדרך כלל מוציאה כל מיני מנות קטנות ומופלאות, הופכת לפיצרייה של ממש.
הפיצות יצירתיות ומרהיבות עם אפשרויות כמו פיצה לבנה עם שקדים קלויים וקישואים או פיצה עם עלי סלק ועגבניות שרי, ויש גם פיצות ילדים עם זיתים ותירס, וכל הירקות ועשבי התיבול מהגינה כמובן. מקום נהדר להעביר בו ערב רגוע עם פיצה או שתיים.
משמר איילון משק 94, 050-2555907. לא כשר

קאנוטו

רחובות מזוהה בדרך כלל עם פיצה פאבריקה המעולה, אבל גם שף פיציולו שלו דיין לא בא לשחק משחקים. הפיצה שלו ארטיזנלית ומיוחדת, ססגונית ומרשימה, ובעיקר מאוד טעימה. הוא מכין פיצות בינוניות, משהו בין אישי למשפחתי, שיוצאות מתנור אבן עם בצק רך ושוליים רחבים ותפוחים.
15 צפייה בגלריה
פיצה של קאנוטו, רחובות
פיצה של קאנוטו, רחובות
(צילום: וולט ישראל)
אלו פיצות מיוחדות במלוא מובן המילה, יש פיצה עם קרם מסלקים שנשרפו בטאבון, גבינה כחולה, שום קונפי ואגוזי מלך, או פיצה בטטה מדורה, עם קרם שמנת ופרמזן, בטטה שרופה בטאבון, מוצרלה, פקאן מסוכר וחומץ בלסמי וגבינת שמנת שמוסיפים אחרי האפייה. או פיצת פולנטה כמהין, עם קרם תירס חמאה ופטריות טריות. חוויה פנטסטית.
הרצל 164 רחובות, 08-6277878, לא כשר

פארינו פיצה

יכול להיות שזה הרגע הזה בכתבה שאתם כבר לא יכולים להתאפק יותר ואתם חייבים פיצה - ודחוף, אז אם אתם מאזור המרכז הכנסו לאוטו וכוונו את הווייז לאשדוד, כי אין ספק שהעיר הזאת זכתה בפיצרייה פנומנלית.
15 צפייה בגלריה
פיצה של פארינו פיצה, אשדוד
פיצה של פארינו פיצה, אשדוד
(צילום: גל זהבי)
יאן הרוש, מי שעומד מאחורי המקום הקטן והממותג הזה סמוך לים, מכין את בצק הפיצה שלו על פי כל הכללים הנוקשים של פיצה נאפוליטנית, ומגיש תפריט לא גדול של 8 פיצות נפלאות מבצק רך שהשוליים שלו עולים גבוה גבוה בתנור, עם אפשרויות שונות כמו מרגריטה נפלאה עם רוטב עגבניות סאן מרזנו; פיצה קרצ'ופי קלאסית עם ארטישוק א-לה רומנה וטוויסט של קרם כוסברה; פיצה גרקו עם קלמטה וגבינת פטה; פיצה בוראטה; ופיצת כמהין יפהפיה עם רוטב שמנת כמהין משגע (46-58 שקלים). קדימה לאשדוד.
האשל 11 אשדוד, 08-6176648, כשר

בסטרד

מודיעין מצטרפת לרשימת הפיצות המצוינות וחונכת את בסטרד, בר של בירה ופיצה. הפיצות כאן מגיעות בגודל אישי בלבד מתוך האידיאולוגיה שפיצה לא חולקים, ומבצק רך וגמיש, שמחזיק את התוספות יפה, ועדיין שומר על דקיקות. מאז שנפתחו לפני שנה הם הצליחו להתפרסם בקרב קהילת הטבעונים עם פיצה טבעונית שנחשבת למעולה, עם "בולונז טבעוני" ו"מוצרלה טבעונית".
אבל בתפריט יש גם פיצות רגילות כמו הונולולו עם מוצרלה, קרעי כתף בקר, אננס, מייפל ובצל סגול, או פיצה ניו יורק עם רוטב עגבניות, מוצרלה, רצועות פפרוני וחזה אווז ופרמזן או פיצה סלוניקי עם רוטב עגבניות, מוצרלה, פטה, זיתים, פלפל קלוי, עגבניות ונגיעות פסטו בזיליקום (49-52 שקלים). זה מקום עם וייב צעיר וריח של בירה שמתאים גם למשפחות וילדים.
דם המכבים 59 מודיעין, 054-9801155, לא כשר

פיצה פבריקה

פיצה פבריקה ברחובות שנפתחה לפני שלוש שנים שינתה כמה מכללי המשחק בעולם הפיצות הישראלי. אורון אמר, מי שעומד מאחורי הפיצה הזאת, הוא לא חובבן. את סודות הפיצה הנפוליטנית למד בסולרנו והוא לא מהאנשים שמקצרים תהליכים. מדובר בבצק שנקרא מחמצת שאור שעובר התפחות כפולות, עם אחוזי מים גבוהים מאוד והרבה אוויר ושמרים טבעיים בלבד.
15 צפייה בגלריה
פיצה פבריקה, רחובות
פיצה פבריקה, רחובות
(צילום: דוד מויאל)
אמר מתייחס לשאר חומרי הגלם בפיצרייה כפי שהוא מתייחס לבצק, ברצינות תהומית. למשל את המוצרלה הוא מייבא מאיטליה. את העגבניות הוא בוחר אחת אחת בשלות ואדומות בלבד, כי מדובר ברוטב ללא בישול, וגם שמן זית משובח ופרמזן אלוהי. יש בפבריקה פיצות קלאסיות אבל גם פיצות מיוחדות כמו פיצה מדורה עם תפוח אדמה וקרם פרש, או פיצה גלילית עם גבינת עיזים, תרד ואבקת יוגורט, ועוד.
הרצל 203 רחובות, 08-6141480, לא כשר

מוצ'ה

בנובמבר 2018 נפתח הסניף הראשון של רשת מוצ'ה ברחוב אבן גבירול בתל אביב ומאז הסניף הפך לרשת עם עוד ארבעה סניפים - רמת גן, נתניה, כפר סבא ופתח תקווה. הרשת מגישה בכל אחד מהסניפים סטריט פוד איטלקי שכולל פיצות, סלטים ופסטות בהרכבה אישית עם כמות מכובדת של תוספות שונות שניתן לשים על כל אחת מהמנות.
15 צפייה בגלריה
פיצה של מוצ'ה, תל אביב
פיצה של מוצ'ה, תל אביב
מוצ'ה פיצה
(צילום: אפיק גבאי)
הפיצה במוצ'ה מבוססות על בצק מחמצת ונאפית בטאבון איטלקי לוהט. על הפיצה יש כמה תוספות לא שגרתיות ומוזרות ממש כמו סלט ביצים או תפוצ'יפס, אבל יש גם דברים אחרים מקוריים כמו ריבת בצל, אספרגוס או גבינת חלומי. יש גם רטבים מעניינים לבחירה כמו רוטב מלנזנה, מטבוחה, רוטב פולנטה, רוטב העשב של השכן מעשבי תיבול ועוד, כשגם את הבצק אפשר לבחור מבין אפשרויות כמו בצק זעתר, בצק כפרי, או ללא גלוטן (44 שקלים לפיצה, 6-12 שקלים לתוספת).
2548*, תל אביב (לא כשר), רמת גן, נתניה, כפר סבא, פתח תקווה, כשר

פיצות בשרון

הפיצה של אבא

הפיצרייה הזאת היא כולה אנרגיות טובות ופיצה מעולה. בפינה פסטורלית וירוקה בכפר מל"ל, סמוך להוד השרון, יוצאות פיצות מטאבון אבן. הבצק של הפיצות עשוי בעבודת יד ועמוס בכל טוב. למשל, יש שם פיצה פסטו עם גבינת פטה ועלי תרד; פיצה בולונז; פיצה לבנה עם ארבע סוגי גבינות ועלי רוקט; וגם סלטים מרעננים כמו סלט עוף עם פרמזן וקרוטונים, לזניית בשר או לזניית גבינות צמחונית. עוד בתפריט יש גם כריכים מעולים מלחם פוקאצ'ה או קלצונה שוקולד לוהט מהטאבון, כי למה לא. יש גם פיצה ללא גלוטן, פיצה מבצק כוסמין ויש גם גבינה טבעונית, כך שהפיצה של אבא כנראה מתאימה לכולם.
עין חי 33 כפר מל"ל, 052-7553551, לא כשר

בונא פיצה בר

פיצה אחות לפיצה פוזה בהרצליה, וגם כאן בכפר סבא שמרו המייסדים על הקונספט של בר שבו העיקר מתחלק לשניים - פיצה ואלכוהול. הבצק של הפיצות מעשה ידיו של רענן נוסל, פציולו מנוסה, והפיצות מושחתות ומוגזמות אבל מעולות.
15 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
יש שם פיצה מק אנד צ'יז, פיצה פולנטה עם ראגו פטריות, פיצה עם גבינות מוצרלה וצ'דר ועליהן בייקון טלה ופפרוני פיקנטי, פיצה עם קרם ארטישוק ירושלמי ופטריות בחמאת כמהין, פיצה עם רוטב שמנת, גבינת עיזים, רוקט ופקאנים מסוכרים ועוד. האווירה במקום צעירה ומגניבה, הרבה מוזיקה שחורה וצ׳ייסרים שעפים באוויר. היידה כפר סבא.
וייצמן 24 כפר סבא, 09-8610422, לא כשר

דולצ'ה פיצה

כנראה שאי אפשר לחתום רשימת פיצות בלי להזכיר את החבר'ה של דולצ'ה פיצה ברעננה, שלוקחים את הפיצה שלהם מאוד ברצינות: דולב אללי ומורן שקוף נסעו להתמחות באקדמיה לפיצה באחד הפרברים של נאפולי, וכשחזרו לארץ יישמו את כל מה שלמדו בטאבון נייד שכיכב באירועים, אבל עם שגרת הקורונה הם נמצאים גם במקום קטן ברעננה שמגיש פיצה נאפוליטנית לא גזעית - כלומר כזו שחורגת מהכללים הנוקשים לטובת חופש היצירה ומקוריות.
15 צפייה בגלריה
פיצה של דולצ'ה פיצה, רעננה
פיצה של דולצ'ה פיצה, רעננה
(צילום: מאור בר)
בצק המחמצת האיטלקי תופח 48-72 שעות, והתוצאה היא פיצה רכה ומתמסרת שחותכים עם מספריים ועם אפשרויות כמו פיצה עם קרם גבינת סטרקינו, אורגנו טרי, עגבניות של מלוואח, חציל קלוי ופלפל חריף, או פיצה עם קרם תרד, בטטה מהטאבון וקרם פרש ביציאה מהטאבון ועוד.
המסגר 1 רעננה, 077-2302535, כשר בהשגחת צוהר

פיצות בצפון

גרין באס פיצה

פיצה יזרעאלית - כפי שמכנה אותה המייסד והשף אייל היידמן, הממוקמת בתוך אוטובוס ישן בין השדות הפסטורלים של מושב היוגב בעמק יזרעאל. העיקר הוא כמובן פיצות הנעשות באהבה, אבל מסביב יש גם קפה טוב, סלטים, בירות, ובעיקר אווירה משפחתית ונעימה.
15 צפייה בגלריה
לאכול בדרכים
לאכול בדרכים
(צילום: יח"צ)
15 צפייה בגלריה
פיצה של גרין באס, מושב היוגב
פיצה של גרין באס, מושב היוגב
(צילום: יח"צ)
יש מרחבים ירוקים שהילדים יכולים להתרוצץ בהם או להציץ לתוך מטבח האוטובוס משם יוצאות פיצות דקות ופריכות עם תוספות גנריות אמנם אבל בביצוע מצוין. בתפריט יש פיצה אישית, משפחתית או ענקית, יש פוקאצ׳ה עם מלא מטבלים, יש סלטים מגוונים המלווים בויניגרט תוצרת בית, וגם תפוח אדמה בתנור עם תוספות. המקום פתוח רק באמצע השבוע מ-16:00 ועד 20:30 ובסופי שבוע סגור.
מושב היוגב, 052-2977508, לא כשר

ביאנלה פיצה ארט

חווית פיצה ייחודית שהשמועה עליה הגיעה למרחקים: בפיצרייה המיוחדת של סניה עמר, אישה דרוזית ואופה מחוננת, מגישים פיצות לא שגרתיות באווירה מיוחדת. המקום קטן ואינטימי בסמטאות של הכפר הדרוזי ג'וליס.
יש כאן פיצה קבב עם ירקות צלויים בטאבון ושקדים פרוסים, או פיצת ים עם רוטב שמנת, קלמרי ושרימפס, גרדת לימון וזעתר טרי, או מסחאן עוף אמיתי שבואו נודה באמת, הוא גם סוג של פיצה, פיצה ביאנלה עם סלמון בכבישה ביתית של סניה, עם קרם פרש ועלים ירוקים. בתפריט גם מנות ראשונות, פסטות וסלטים, וגם ארוחות בוקר, מה שהופך את המקום הזה למסעדה איטלקית רצינית ועצירת חובה למשפחות המטיילות באזור. זוהי מסעדה מיוחדת עם תפריט לא צפוי והכל בעטיפה מקסימה כמו האישיות של סניה.
ג׳וליס, 04-8841334. לא כשר

ללה פיצה

האם מסעדה המגישה לצד הפיצה לא רק פסטות וסלטים, אלא גם שניצל, שרימפס, חזה עוף ואורז וסטייקים, ראויה להיכנס לכתבה על פיצות? כנראה שכן בזכות פיצות מעולות, אבל גם שירות חמוד במיוחד, ואווירה נעימה.
15 צפייה בגלריה
(צילום: לין לוי)
ללה היא מסעדה איטלקית משפחתית חביבה, אבל הפיצות במקום הם גולת הכותרת: הפיצות בעבודת יד, הן לא ממש עגולות ברוב המקרים, השוליים שלהן תפוחים ושרופים והאמצע שלהן רך וגמיש. יש שם תוספות נהדרות שמונחות בדיוק ובעדינות על הבצק, ויש גם פיצה נוטלה וחלבה שרק בשבילה שווה להגיע.
צומת כפר ברוך קיבוץ שריד, 9440688–053, לא כשר

פורמנס

הפיצרייה הקטנה הזאת שהוקמה על ידי שני אחים, אביעד ואביבית, הפכה אמנם בחודשים האחרונים לרשת עם עוד שני סניפים, אחד בחיפה ואחד בצפון תל אביב, אבל הסניף הראשון בקריית ים הוא פינה קטנה וקסומה לחובבי הפיצות.
במרפסת הפיצרייה תוכלו להביט על הרים של גזרי עץ המשמשים את תנור העץ הפועל במקום, ממנו יוצאות פיצות דקות וענקיות עם מגוון תוספות מקורי בהחלט. הבצק עובר התפחה של 48 שעות ועליו מורחים רוטב שום ועשבי תיבול עם שום קונפי ומפזרים מיקס גבינות או רוטב עגבניות ואננס טרי.
יש גם פיצה של עגבניות שרופות מהטאבון, גבינה בולגרית ובזיליקום טר או פיצה בלקנית עם פלפלים קלויים, זיתי קלמטה וגבינת חלומי (44-69 שקלים). הקונספט של המקום הוא שלצד הפיצות אפשר להנות מכנאפה בכל מיני גרסאות, אז תשאירו מקום.
וייצמן 19 קריית ים, 8865*, כשר

נאופוליטן

שנייה לפני הקורונה נפתחה בחיפה פיצריית נאפוליטן, וכבר מהביס הראשון היה ברור שמדובר בפיצה ברמה אחרת לגמרי ממה שאנחנו מכירים. אורן אבני הוא אוטודידקט פרפקציוניסט והאובססיה שלו לפיצה מתורגמת כאן לתפריט פיצות לא מהעולם הזה עם בצק מחמצת שאור מתערובת קמחים איטלקית שעובר התפחה של 72 שעות. הפיצה נכנסת ל-60 שניות ל-450 מעלות בטאבון העצים המסורתי ויוצאת דקה אבל עם שוליים תפוחים ומנומרים.
בתפריט יש פיצה קרצ'ופי לימונה עם קרם ארטישוק, מוצרלה, ארטישוק, גרידת לימון, בצל ירוק ופרמג'אנו 24 חודשים, או פיצה מלנזנה עם קרם חצילים שרופים, מוצרלה, אורגנו ועגבניות, או פיצת גבינות מקומיות ודבש חריף, ויש גם מרינרה ומרגריטה, ובכל הפיצות יש דגש על שמני זית מקומיים שמתאימים לשילוב הטעמים (49-67 שקלים). מקום חובה לחובבי הפיצות באשר הם.
הנמל 37 חיפה, 04-6166950, לא כשר

פיצות בדרום

פיצה בזיליקה

הפיצה הנפלאה של גל בר וטל זוהר שלגמרי שמה את אשקלון על המפה. הבצק מתערובת קמחים איטלקיים בהתפחה ארוכה והאפייה בטאבון אבן איטלקי קלאסי. יש כאן פיצה מדורה עם תפוח אדמה, חציל ובצל שנצלו בטאבון, או פיצה כמהין לבנה על בסיס רוטב אלפרדו, מוצרלה, מיקס פטריות שמפיניון ופורטובלו, שום קונפי, פרמזן ומחית כמהין אמיתית מאיטליה, פיצה זוקיני עם ריבת בצל ודבש, פיצה ארטישוק או פיצה בטטה מתקתקה ועוד (53-69 שקלים). הפיצות דקיקות השוליים נפוחים במידה הנכונה, והשירות מתוק ונעים.
15 צפייה בגלריה
פיצה של בזיליקה, אשקלון
פיצה של בזיליקה, אשקלון
(צילום: מיכאל קמנצקי)
בן גוריון 13 אשקלון, 08-6765555, כשר למהדרין

פורטונה כולא פיצה

יובל זיו, האופה והמייסד של מאפיית ברויטמן המעולה בבאילת, לקח את הבצק שלו כמה צעדים קדימה ופתח את פורטונה כולא פיצה, פיצרייה מעוצבת ומדליקה עם בר ארוך עמוס ברטבים ויינות ובסופו הטאבון היפה ביותר באילת.
הפיצות של פורטונה הן עגולות אך לא סימטריות, עמוסות כל טוב וצבעוניות, ויש עליהן שלל אפשרויות מוטרפות כמו פיצה חצילים עם זוקיני, פטה ונענע; פיצה אנשובי עם בצל סגול; או פיצה פורטונה עם ארטישוק, זעתר וצ'ילי (48-58 שקלים).
לצד הפיצה יש גם ספיישלים כמו ירקות בטאבון, קרפצ'יו בקר או תפוח אדמה מדורה, וסלטים מושקעים כמו בוראטה, פנצנלה או אנדיב. רשימת היינות משובחת, ויש גם כמה קוקטיילים קלאסיים, וקינוחים - החל מטירמיסו ועד עוגת גבינה בצנצנת. פורטונה, שידרגת את אילת.
אלמוגים 15 אילת, 08-633-5050, לא כשר
פורסם לראשונה: 17:17, 23.10.21