(תסריט: שלי ורוד, עריכת תוכן: לורי שטטמאור, עריכת וידיאו: יפית שקרוב)

היי שלי, אני מצליחה להגיע לאורגזמה רק כשאני עם עצמי. כלומר, תוך כדי אוננות ולא כשאני מקיימת יחסי מין עם החבר. הוא מאוד מתוסכל מזה וגם אני. האם יש דרך לשנות את המצב? תודה, מיכל.
היי מיכל, את השאלה שלך שמעתי עשרות פעמים בחודש האחרון. נשים רבות מרגישות נוח לחקור את הגוף שלהן וליהנות ממגע עצמי, שזה באמת נפלא, אך רבות מהן נתקלות בקושי לתרגם את ההנאה הזו, או לפחות את חווית האורגזמה, גם למקום הזוגי.


עבור נשים רבות, האורגזמה היא הרבה יותר משחרור המתח המיני. היא מחברת אותן למקום מאוד חשוף ופגיע אצלן, ולחלק גדול מהן לא קל להגיע למקום הזה כשהן עם בן הזוג.
כדי לשנות את המצב הקיים, אני רוצה שתיקחי לעצמך כמה רגעים ותבדקי איך את מרגישה בנוגע ליחסים שלך - האם נוח לך להיות חשופה ליד בן הזוג? אני לא מדברת רק על עירום, אלא בכלל על מה שקורה בזוגיות שלכם מבחינת אמון, פתיחות וביטחון רגשי. לא פעם, יחסי המין הם סוג של מראה עבור היחסים בכלל.
האלמנט השני הוא דימוי גוף - נשים שלא חשות בנוח עם הריח הטבעי של הפות והנרתיק שלהן, או עם הרטיבות שנוצרת במהלך העוררות המינית, מתקשות להשתחרר ולהגיע לאורגזמה.
חשוב לי לציין כי היכולת להיות נוכחת ברגע ולהתחבר להנאה מהמגע היא המפתח. כלומר, אם תצליחי להתחבר לתחושות שעוברות לך בגוף בזמן הסקס ולהשתחרר ממחשבות טורדניות בהקשר לדימוי הגוף שלך, תוכלי ליהנות ואף לזהות מה מגביר אצלך את הריגוש, עד לרגע השיא. אך אם את מוטרדת ממה שהוא אולי חושב על הגוף שלך, או שאת חשה אי-נוחות מכל סיבה אחרת, את תחווי קושי להגיע לאורגזמה לידו.
סיבה נפוצה נוספת לכך שנשים לא חוות אורגזמה בסקס זוגי היא תפיסה מוטעית. ואני אסביר: בעבודה שלי עם נשים בקליניקה, אני שומעת שוב ושוב על הציפיה של נשים לגמור תוך כדי החדירה. זה נשמע נהדר, אך במציאות, רוב הנשים לא גומרות כך.
כדי להגיע לאורגזמה עם החבר, את צריכה "לחקות" את מה שאת עושה במהלך האוננות. את יכולה לנסות לענג את עצמך תוך כדי הסקס, או להדריך אותו לענג אותך בדומה למה שאת עושה כשאת עם עצמך.
נסי ותיהני! בהצלחה!