דאגה בציונות הדתית לשלומו של "זקן רבניה": הרב חיים דרוקמן (89) עבר צנתור לבבי בבית החולים הדסה עין כרם. מהמרכז הרפואי נמסר כי שלומו טוב וכי הוא "שוחרר לביתו כשהוא חש בטוב". עוד מסרו בבית החולים: "הרב דרוקמן סבל מאי ספיקת לב, בעקבותיה הומלץ על ידי רופאיו בהדסה כי יעבור הליך צנתורי".
<< הכול על העולם היהודי – בדף הפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו >>
עם שחרורו, הודה הרב דרוקמן "לצוות בהדסה עין כרם שטיפל באופן יוצא מן הכלל, בנועם ובמקצועיות והעניק תחושת ביטחון מלאה". הרב, מבכירי הרבנים במגזר הדתי-לאומי ומי שנחשב לאחד המשפיעים ביותר על נציגיו הפוליטיים, אושפז בחודשים האחרונים מספר פעמים עקב בעיות בריאות.
1 צפייה בגלריה
הרב חיים דרוקמן
הרב חיים דרוקמן
הרב חיים דרוקמן
(צילום: מוטי קמחי)
הרב חיים דרוקמן נושא כובעים רבים: חתן פרס ישראל, ראש מרכז ישיבות ואולפנות "בני עקיבא", מי שהיה ממובילי "גוש אמונים", ראש מערך הגיור לשעבר, מאושיות החינוך הציוני-דתי בישראל וגם פוליטיקאי חד ואידיאולוגי שכיהן בכנסת.
עד להקמת הממשלה נחשב כ"רב של בנט", ואולם התנגדותו הנחרצת להקמת הממשלה הנוכחית שבה שותפות מפלגות שמאל ורע"ם, יצרו נתק בינו ובין מי שהפך לראש הממשלה, נפתלי בנט.
הרב דרוקמן נולד בקיטוב שבאוקראינה, הוכרח ללמוד בשבת תחת השלטון המקומי – ועבר על בשרו את מוראות השואה. שלוש פעמים ראה את המוות לנגד עיניו בטרם עלה לישראל (ועוד מספר רב של פעמים מאז, תחת שמי ים התיכון).