"עברתי עם הדוגמנות איזשהו תהליך והיום אני מרגישה יותר ביטחון ויותר שלמה מול מצלמה ועם איך שאני נראית". ליהי קורנובסקי בהפקת אופנה

ליהי קורנובסקי מדגמנת: "יופי אבסולוטי יכול להיות מעצבן"

לא מוכנה לשעבד את גופה לדרישות בלתי אפשריות, מתעצבנת כשהיא רואה מראה מושלם מדי על המסך וגאה לשנות את התדמית של נערת תפוזינה – מה גילינו על השחקנית בהפקת אופנה

פורסם:
מי את? "ליהי קורנובסקי. שחקנית, בת 28 וחצי".
איפה נולדת? "נולדתי וגדלתי בכפר סבא".
איפה את גרה היום? "אני גרה היום ביפו עם רועי בן זוגי".
10 צפייה בגלריה
ליהי קורנובסקי בהפקת אופנה
ליהי קורנובסקי בהפקת אופנה
"אני אוהבת לחם עם חמאה ונוטלה. אהבת חיי. לא אוותר על זה לעולם. אחרת אהיה בן אדם דיכאוני"
(צילום: עדי סגל)

את ידועה כשחקנית, אבל גם מדגמנת מדי פעם. לרוב כוכבות עושות את המסלול ההפוך – מדוגמנות למשחק. האם את נהנית לדגמן? "בתחילת דרכי בתעשייה הזאת, האמת שהייתי בסוכנות דוגמנות. אחרי כמה זמן, הבנתי שזה פחות הקטע שלי, ללכת לאודישנים של דוגמנות עם הבוק וכל העניין. פחות התחברתי. אז יצאתי מסוכנות הדוגמנות והמשכתי לפתח את עצמי בתחום המשחק. היום אני מרגישה סבבה עם עניין הדוגמנות. עברתי עם זה איזשהו תהליך והיום אני מרגישה יותר ביטחון ויותר שלמה מול מצלמה ועם איך שאני נראית. וכשזה יוצא טוב, אני עפה. אז נראה לי שהיום אני במקום הרבה יותר שלם ובטוב עם זה".
10 צפייה בגלריה
ליהי קורנובסקי בהפקת אופנה
ליהי קורנובסקי בהפקת אופנה
"יש לי יחסי שנאה-אהבה עם הרשתות החברתיות"
(צילום: עדי סגל)

הרבה דוגמניות ושחקניות מדברות לאחרונה על דרישות בלתי אפשריות מהמראה שלהן. את מרגישה ששופטים אותך לפי המראה? "האמת שאני פחות מרגישה את זה, אולי בגלל שאני לא חזק בתחום הדוגמנות. אני כן יכולה להגיד שלפי מה שאני רואה ברשתות החברתיות, אני לחלוטין מבינה על מה את מדברת לגבי הדרישות הגבוהות מדוגמניות צעירות, וגם לא צעירות. אין ספק שזה דבר מבאס ושהייתי מאוד רוצה שישתנה. מה גם, שאני חלק מהלופ. מאוד מושפעת מזה. גם אני כל הזמן מרגישה שאני רוצה להיראות הכי רזה, חטובה ו'נכונה'. פשוט היום אני מרגישה שהגעתי למקום שבו אני טיפה יותר מקבלת את עצמי ומבינה שאין מה לעשות. אני אוהבת לחם עם חמאה ונוטלה. אהבת חיי. לא אוותר על זה לעולם. אחרת אהיה בן אדם דיכאוני. אז כן, אני אעשה יותר ספורט כדי לאזן ולהרגיש עם עצמי טוב יותר, וכדי שלא ארגיש שכל היום אני רק אוכלת ג'אנק. יחד עם כל הדרישה להיראות טוב בצורה לא הגיונית, אני חושבת שהיום יש הרבה יותר מודעות לבריאות, תזונה, ספורט. ואני שמחה על זה".
10 צפייה בגלריה
ליהי קורנובסקי בהפקת אופנה
ליהי קורנובסקי בהפקת אופנה
"דווקא ללכת נגד היופי יותר מעניין אותי כרגע"
(צילום: עדי סגל)

כמי שצריכה להתאים את עצמה לתפקידים שונים, עד כמה חשוב לך להיות יפה? "זאת שאלה מעניינת, כי כרגע בשלב שבו אני נמצאת בחיים, אני מרגישה שלפעמים אני מנסה לעשות בדיוק את ההפך. בתור מי שהיא לפעמים קהל או צופה, עניין היופי האבסולוטי הזה יכול אפילו לעצבן אותי או להרחיק אותי מהדמות שאני רואה על המסך. דווקא ללכת נגד היופי יותר מעניין אותי כרגע. אני רואה את זה על עצמי – אני מסתכלת על שחקניות שהן יפהפיות, ולפעמים זה יכול להרגיז אותי ולפגוע לי באמינות של המשחק שלהן. ואני יכולה להסתכל על שחקניות שהן לא המודל ומניפסט ה'יופי המושלם' ולחשוב שהן הכי מדהימות בעולם. לא בגלל שהן יפות ברמה של מודל היופי שאנחנו חיים בו כיום, אלא בגלל שהן מביאות רגש ואיזו אמת אחרת במשחק שלהן, ואני פשוט אתאהב בהן כל כך שאחשוב שהן פשוט היצור הכי מושלם והכי יפהפה עלי אדמות. אז זאת שאלה מעניינת ומורכבת. אני כרגע בנקודה בחיים שאני שואלת את עצמי האם בתפקידים שאני עושה אני רוצה להיות 'היפה'? דווקא לא. אני אחתור ואשאף להיות הדמות המורכבת והעגולה. בתקווה שאצליח. יחד עם זאת, אני מבינה היום שאנחנו הנשים, אנחנו יצור מדהים שעובר מסע נשי כל כך ארוך ומפותל, שבכל חלק שלו נחשוב ונאמין בדברים קצת אחרים. אז מניחה שהתשובה שלי תשתנה במהלך השנים".
10 צפייה בגלריה
ליהי קורנובסקי בהפקת אופנה
ליהי קורנובסקי בהפקת אופנה
"הדבר הכי חשוב לי בחיים זו המשפחה שלי ואני מאחלת לעצמי להקים אחת כזאת"
(צילום: עדי סגל)

כמה את משקיעה במראה שלך? "אני משקיעה במראה שלי במידה שבה אני מרגישה שאני שלמה עם עצמי. אני עושה הרבה ספורט, לא רק בגלל עניינים תדמיתיים אלא בגלל שזה באמת ובתמים עושה לי טוב לנפש. וכל מה שיכול לעזור לי להישאר מאוזנת – אני לוקחת אותו".
יש לך קווים אדומים במשחק ובדוגמנות? "הכול תלוי בסיפור. הסיפור הכללי והסיפור של הדמות. אני בגישה של אף פעם לא לומר לעולם לא. קודם לקרוא, לשמוע, להקשיב, ואז להחליט".
10 צפייה בגלריה
ליהי קורנובסקי בהפקת אופנה
ליהי קורנובסקי בהפקת אופנה
"אני בגישה של אף פעם לא לומר לעולם לא"
(צילום: עדי סגל)

הצטלמת לאחרונה לקמפיין כנערת תפוזינה החדשה. הפרסומת המקורית משנות ה-90 הייתה מאוד מפורסמת – יש שאהבו אותה ויש שביקרו אותה על יחס מחפיץ כלפי נשים. איך ההרגשה להיכנס לתפקיד הזה? "ההרגשה להיות תפוזינה המודרנית הראשונה היא די מצוינת, חייבת לומר. דווקא בגלל השינוי שהמותג החליט לעשות ביחס לנשים. החליטו ללכת לקיצון השני, וסופר אהבתי את זה. אני גאה להיות הצינור לתפנית של הדמות הזאת. לדעתי זו פרסומת מדליקה ועבדו עליה סופר קשה בכל המישורים".
את מקבלת יחס שונה ברחוב בעקבות הפרסומת? "האמת שאנשים לא מזהים אותי בזכות הפאה הכתומה והמהממת שגילת ועינת יצרו. וזה דווקא נחמד לי", היא מחייכת.
10 צפייה בגלריה
ליהי קורנובסקי בפרסומת לתפוזינה
ליהי קורנובסקי בפרסומת לתפוזינה
"לא מזהים אותי בזכות הפאה הכתומה". בפרסומת לתפוזינה
(צילום: רפי דלויה)

באינסטגרם החיים של כולם נראים זוהרים ומלוטשים. האם את מרגישה שהתמונות שאת מעלה באמת משקפות את החיים שלך? "אני מרגישה שהרשת החברתית משקפת קמצוץ מחיי הפרטיים והאמיתיים. אני מנסה להזכיר את זה לעצמי בכל פעם שאני נכנסת לרשתות החברתיות. באופן חד-משמעי, יש לי יחסי שנאה-אהבה עם הרשת. ברור שזאת פלטפורמה מדהימה – לעסקים קטנים, ליוצרים, לאמנים. האינסטגרם נותן מגאפון לכל בן אדם, וזה מדהים בעיניי. בזכות הכוח הזה, צמחו הרבה תנועות חשובות, מהפכות. אבל למטבע הזה יש גם צד שלילי, וצריך להיזהר מהעוצמות של המגאפון הזה, בטח אם זה מגיע לידיים ה'לא נכונות'. גם ברמה האישית, אני מרגישה שאני צריכה להתנהל עם הפלטפורמה הזאת במינון שנכון לי. חשוב מאוד וצריך לזכור שהחיים בסוף לא מתרחשים באינסטגרם, וגם מה שלא מצולם – קיים. לחלוטין".
איזה חלום את מקווה להגשים בעתיד? "הדבר הכי חשוב לי בחיים זו המשפחה שלי ואני מאחלת לעצמי להקים אחת כזאת".
מי ההשראה שלך? "רועי ניק, יאן ראוכוורגר והמשפחה שלי".
10 צפייה בגלריה
ליהי קורנובסקי בהפקת אופנה
ליהי קורנובסקי בהפקת אופנה
"אני מסתכלת על שחקניות שהן יפהפיות, ולפעמים זה יכול להרגיז אותי ולפגוע לי באמינות של המשחק"
(צילום: עדי סגל)

כמה כסף את מוציאה בחודש על בגדים, איפור וטיפוח? "זה משתנה, אבל בואו נגיד שאני, אמא שלי וגיסתי מממנות חלק לא קטן מזארה".
פריט אהוב, וכמה הוא עלה? "ז'קט שחור מ-H&M, שקניתי במכירת יד שנייה ועלה לי משהו כמו 25 שקל. הוא מושלם ומתאים לי להכול".
מה לא תלבשי לעולם? "בגד מפלסטיק. זה פשוט לא נוח".
רגע אופנתי שלך שאת נהנית להיזכר בו: "סוודר מפליז שהיה לי כשהייתי בת חמש בערך, בצבעי סגול, תכלת וצהוב. נראה לי שסבא וסבתא שלי קנו לי אותו. ממש אהבתי אותו ויש לי חלום להשיג כזה במידה שלי היום".
רגע אופנתי שהיית רוצה לשכוח: "איך שהייתי לבושה בבת מצווה. שמלה ורודה מחרידה. אמא – למה?"
10 צפייה בגלריה
ליהי קורנובסקי בהפקת אופנה
ליהי קורנובסקי בהפקת אופנה
"הייתי רוצה לשכוח את איך שהייתי לבושה בבת מצווה. שמלה ורודה מחרידה. אמא – למה?"
(צילום: עדי סגל)

בגד שאת חולמת ללבוש יום אחד: "אם הייתה לי את התלבושת של גווינת' פאלטרו בסרט 'משפחת טננבאום', זה היה יכול להיות מאוד נחמד".
מעצבים אהובים בעולם: "אני לא מאוד מתמצאת בחברות הגדולות, אבל סימנתי לעצמי כמה חליפות של שאנל שאהבתי, משקפי שמש של סלין, ואולי איזה תיק של איזה מותג שווה".
מעצבים אהובים בישראל: "שירלי מהמותג פטיט פואה, אתא, חיה, אניה פליט, דודו בר אור, נילי לוטן".
איפה את רואה את עצמך בעוד חמש שנים? "מאותגרת. מסופקת. מאושרת".

צילום: עדי סגל | סטיילינג: שירה לוי | איפור ושיער: גיטלה ברושל
בגדים (לפי סדר התמונות בכתבה): שמלה ורודה, Faragian; עגילים, eios jewelry; משקפי שמש, משקפיים בשנקין; נעליים, נורמן אנד בלה; מכנסיים ירוקים, ויקטוריה בקהאם בפקטורי 54; ז'קט צבעוני, לארה רוסנובסקי; נעליים, NOON; עגילים, eios jewelry; סטרפלס ומכנסיים קצרים - רננה טסלר בשנקר; משקפי שמש, משקפיים בשנקין; שמלה כתומה, עדיקה; חגורה, Liat boutique; חולצה ומכנסיים ורודים - Liat boutique; נעליים, TO GO; חגורה, Love me two times
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button