אנדרו וויגינס, אחד השחקנים המרכזיים של גולדן סטייט, לא יוכל לקחת חלק במשחקי הבית של קבוצתו לאחר שהחליט לא להתחסן נגד נגיף הקורונה. הסיבה שלו לכך הייתה "מניעים דתיים" והוא ביקש החרגה מהליגה וממשרד הבריאות בסן פרנסיסקו.
לפנות בוקר (בין שישי לשבת) ב-NBA דחו את בקשתו החריגה והודיעו כי "משרד הבריאות המקומי דורש שכל אדם מגיל 12 יתחסן כדי להשתתף באירועים במקומות סגורים. וויגינס לא יוכל להשתתף במשחקי הבית של הווריורס עד שימלא אחר הדרישות".
2 צפייה בגלריה
אנדרו וויגינס
אנדרו וויגינס
מסרב להתחסן. אנדרו וויגינס
(צילום: AP)
האבסורד הוא שוויגינס כן יוכל לשחק ברוב המוחלט של משחקי החוץ של גולדן סטייט מכיוון שבערים אחרות בארה"ב אין עדיין הגבלות לגבי סרבני חיסונים במקומות סגורים. לצד זאת, השחקן לא יוכל לקחת חלק במשחקי החוץ מול ניו יורק ניקס וברוקלין נטס מאחר שגם בניו יורק קיימת הגבלה זהה לזו שבסן פרנסיסקו.
הנהלת ה-NBA הודיעה כי לא תכריח שחקנים להתחסן על מנת לקחת חלק במשחקים (אבל כן תכריח מאמנים, הנהלות, ואת הצוות מסביב), אבל הם כן יצטרכו לבצע בדיקות קורונה בתדירות גבוהה מאוד לעומת מחוסנים. לצד זה, ב-NBA מסרו כי כל קבוצה תהיה כפופה להגבלות הקורונה בעיר בה היא משחקת.
2 צפייה בגלריה
סטיב קר
סטיב קר
מעניין מה הוא חושב על כל הסיפור. סטיב קר
(צילום: AP)
מדובר כמובן במכה קשה עבור גולדן סטייט, שכן וויגינס היה אחד השחקנים היותר טובים שלה בעונה הקודמת (18.6 נקודות ו-4.9 ריבאונדים), ועד לחזרתו של קליי תומפסון מפציעה הוא אמור להיות המוציא לפועל השני בקבוצה אחרי סטף קרי.