סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

2 צפייה בגלריה
יעל אלעד
יעל אלעד
יעל אלעד
(צילום: Maria ryabtsov)

והפעם: דימוי גוף הוא הדרך בה אנו רואים את עצמנו או חושבים שאנשים אחרים רואים אותנו. דימוי זה מושפע ישירות מאידיאל היופי המודרני, כמו גם מהחינוך אותו קיבלנו בילדות, והוא ללא ספק משפיע על התפקוד המיני שלנו. אישה שאוהבת את גופה תרגיש עמו נוח גם בחדר המיטות, ותפיק ממנו הנאה מינית גבוהה יותר, בזמן שאישה בעלת בעיה בדימוי הגוף תתקשה להשתחרר ולהגיע לאורגזמה.

2 צפייה בגלריה
סדנת עירום
סדנת עירום
סדנת עירום
(צילום: amily glick weill)

יעל אלעד, מנחת קבוצות, סדנאות ומעגלי נשים, ומדריכה למיניות כשער לעבודה עצמית, טוענת כי אחת הדרכים לרפא דימוי גוף שלילי היא דרך הגעה לסדנאות שכוללות עירום. אבל מה כל כך מרפא בלהיות מוקפת בנשים עירומות? איך עשיית שלום עם הגוף שלי יכולה לתרום למיניות שלי? וכיצד להתגבר על הביישנות?
לפרקים הקודמים עם יעל אלעד, לחצו כאן וכאן.