(תסריט: לורי שטטמאור, צילום: שמוליק דודפור, בימוי: אלי סגל, מפיקה: עומר חימאווי, עריכת וידיאו, אפטר ואפקטים: שי שבתאי)

היום ניתן לכם טיפים למשחקי שליטה. שנייה, אל תפחדו עכשיו! משחקי שליטה ממש לא חייבים להפחיד אף אחד, ויכולים להיות מדליקים, מחרמנים ולרענן את הזוגיות ואת המיניות שלכם.
במשחקי שליטה יש שני צדדים - שולט ונשלט. אנחנו יכולים לשחק ולהחליף בין התפקידים, או לבדוק איפה נעים לנו יותר ואיפה פחות, איפה יש לנו אתגר ואיפה יש סקרנות.

1 צפייה בגלריה
טל רומן איתי שבו
טל רומן איתי שבו
טל רומן ואיתי שבו. ההנאה שבאיבוד שליטה
(צילום: מתוך הוידיאו)

המטרה? לשחרר שליטה ולהתמסר

מכירים את הקונטרול פריק האלה, אנשים שכל חייהם נמצאים בשליטה מלאה? אני בטוח שכן ומשוכנע שגם צופים בנו כמה כאלו, שאף פעם לא מורידים הילוך. אני וטל רוצים להציע לכם את האופציה סוף-סוף לשחרר.
משחקי שליטה הם ממש דרך להרפות קצת מהשליטה ביום-יום, ולאפשר לבן הזוג שלנו לנהל עבורנו את המפגש הארוטי. כמובן שמשחק כזה ייעשה אך ורק עם תקשורת בריאה, רצון, הסכמה והתלהבות הדדית של שני הצדדים.
כשאני מרשה לעצמי להיות נשלטת, יכולות להתגלות בתוכי איכויות של שחרור, איבוד שליטה, התמסרות, כניעה, ביטחון, הקשבה פנימית, חיבור יותר עמוק לגוף ולעונג שלי. מדובר באיכויות שיכולות להיות מענגות מאוד במיטה, ולא פעם נוכל אפילו לקחת אותן לחיי היום-יום שלנו.
גם להיות השולט, בייחוד אם אני לא דומיננטי בדרך כלל, יכול לגרום לי ללמוד דברים חדשים על עצמי. כשאני שולט אני מתחבר לאיכויות של ניהול הסיטואציה, ארגון, בגרות פנימית, אמון ודאגה, אחריות, דומיננטיות ואסרטיביות.
בדרך כלל, אנשים שחסר להם מהאיכויות הללו ביום-יום, יוכלו לצאת נשכרים ממשחקיות כזאת במיטה ואפילו להיעזר בה להתפתחות עצמית בחיים עצמם.

בסדר, שוכנעתי. מאיפה מתחילים?

יש המון דרכים להכניס את משחקי השליטה למיניות שלנו. אתם יכולים להחליט למשל על יום שלם בו אחד מכם יהיה השולט והשני הנשלט, הצייתן, זה שלא מקבל שום החלטה ללא אישור.
כשאתם קובעים את התאריך, דברו גם על הגבולות שלכם - דברים ואקטים שתסכימו לעשות או להתנסות בהם מול כאלו שהם הקווים האדומים והברורים שלכם, אותם אסור לצד השני לחצות.
אתם יכולים להתחיל ממשחקי שליטה פיקודיים בבית, ורק אחר כך להביא את זה למיניות שלכם. יש גם ויברטורים מגניבים עם שלט ואפליקציה, בהם השולט יכול לשלוט מרחוק על הוויברציות והעונג של בן/ת הזוג.
הטיפ שלנו? נסו לצאת מהתפקיד הרגיל שלכם בקשר, ובדקו דווקא את הצד השני. כלומר, אם אתם דומיננטיים ביום-יום, נסו להיות הנשלטים. לא תאמינו כמה כוח יש להחלפת התפקיד הזאת.
בהצלחה!
טל רומן - מנחה, מרצה ומלווה מבוגרים בנוער בתחום היחסים האינטימיים והמיניות הבריאה. בעלת הכשרה של פסיכותרפיה גופנית עם התמחות בטראומה בשיטות האקומי ואומניתרפיה.
איתי שבו - בוגר סדנאות וקורסים לטנטרה/יוגה-טנטרה מהמובילים בעולם. מלווה אישי ותומך בגברים, מעביר סדנאות, חוקר ולומד את עולם היחסים, הטנטרה, המיניות והריפוי.