סקס אפיל
עבדים היינו: מלכת הסאדו שרוצה את הכסף שלכם
29:44

סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם. רוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו באפליקציות השונות.
1 צפייה בגלריה
פרייה וולט
פרייה וולט
פרייה וולט
(צילום: רפאל מזרחי)
"הגעתי לעולם ה-BDSM בשנת 2014", מספרת פרייה וולט, שם הבמה של יוצרת תוכן BDSM ושולטת פיננסית מתל אביב. "הייתי עושה דוג ווקינג לכלב של מישהו שגר לידי. עם הזמן התיידדתי איתו מאוד, ויום אחד הוא הציע לי לעשות סשן BDSM לבת הזוג שלו. לא ידעתי אם הוא בונה על משהו מיני, אז סירבתי. אחרי תקופה מסוימת נהיינו חברים עוד יותר טובים, וגילינו שימי ההולדת של שנינו קרובים מבחינת התאריכים, אז החלטנו לחגוג יחד במועדון BDSM.
"זאת הייתה הפעם הראשונה שהגעתי למועדון כזה. עליתי ועשיתי סשן על הבמה עם מישהו, ממש הרבצתי לו, וזה היה פשוט קסום! לא האמנתי איך שני אנשים רוצים את אותו הדבר. בחיים לא אמרו לי לפני כן 'תרביצי לי'. זה היה כל כך ריפרשינג בשבילי, וזאת הייתה הפעם הראשונה שהבנתי שמצאתי את עצמי. באותו הרגע הרגשתי פיזית ורוחנית שמצאתי מקום לביטוי שלא היה לי לפני כן. לדעתי כל אדם צריך למצוא לעצמו את המקומות שבהם הוא יכול לבטא את עצמו כמו שהוא".
אפשר להגיד שעבור אלו שאוהבים את עולם ה-BDSM, יש לא פעם תחושה של "הגעתי הביתה". פתאום אני לא שונה או מוזר או חריג. יש לי צרכים שמקבלים ביטוי על ידי אנשים שנמשכים בדיוק לזה. "לגמרי. למדתי פסיכותרפיה ואני גם מייעצת על העולמות האלה. יש אנשים שבאים אליי לשיחות ייעוץ ומשתפים אותי בפטישים שלהם. לפעמים אני האדם הראשון שהם מגלים לו על כך. בשיחות הייעוץ האלה אני בעיקר באה עם גישה של לא לפגוע. להבין מה הצורך של האדם. בדרך כלל, מי שמגיע אליי הם אנשים שמתוודים בפניי על הפטישים שלהם ומתייעצים לגבי איך לממש אותם, איך לדבר על כך עם בת הזוג שלהם, איך אפשר להכניס מוטיבים כאלה למיניות שלהם, או איך לגשר על פערים של יצר מיני. דברים בסגנון".
היית אדם עם אגרסיות שהיה צריך לפרוק זעם ולא הייתה לו את האופציה הזאת לפני כן? "כן. אני חושבת שיש בתוכי איזושהי אש שצריכה להתבטא, ולא היה לה מקום לפני שהכרתי את העולם הזה. הייתי שותה אלכוהול ונהיית קצת אגרסיבית כלפי חברים שלי, וזה לא תמיד התקבל בכיף, למרות שזה היה יותר כמו בדיחה מאשר פה, כשזה ביטוי אמיתי של אלימות אמיתית כלפי מישהו. זה לא בצחוק, במיוחד אני שיכולה להיות אחד האנשים הכי סאדיסטיים שיש. כמה סאדיסטית? אחד הוותיקים בקהילה פעם נכנס למקום שנקרא 'מבוך', ראה סשן שלי ואמר לי, 'פייר? הלכתי. לא יכולתי לראות את זה. את היית יותר מדי קשוחה עבורי'".
בתור שולטת את בטח צריכה לדעת מתי הסשן הלך רחוק מדי ועלייך לעצור או לשים איזשהו גבול, בהנחה שהעבד לא שם אותו. מהם הגבולות שלך באמת? "אני בחיים לא אעשה לו חתכים עמוקים שיגרמו לו להזדקק לתפרים. לא, מה שאני עושה זה שריטות, אלו דברים שטחיים. אם זה לא סימנים כחולים, אז מראש תוך יומיים-שלושה זה כבר מגליד ומחלים. אני לא אוהבת את הדברים הקיצוניים מדי, כי זה לפגוע בעצמך, אבל באמצעות מישהו אחר. זה לא הגיוני בעיניי. זה כמו לחתוך את עצמך מבחינתי. זה לא מתקבל על הדעת".
ב-BDSM אומרים "בטוח, שפוי ובהסכמה" – שזה אומר שאתם נכנסים לסשן ששניכם מעוניינים בו. יש לכם כללים וגבולות שאתם מגדירים מראש וצריכים לשמור עליהם. "אני בטוחה שיש אנשים שרוצים נזקים לטווח הארוך ואני בטוחה שיש גם שולטות שיעשו את זה. זה לא מדליק אותי. בעיניי, כפי שאמרתי, זה לפגוע בעצמך בעקיפין. אולי יש דברים משלי שאני משליכה על זה, אבל אני לא אוהבת את זה. אין לי בעיה לתקוע בבן אדם מחטים ולעשות את זה סקסי, אבל לחתוך זה לא הקינק שלי".
בשלב מסוים נכנסת לעולם השליטה הפיננסית. מה זה אומר? "תמיד רציתי לנצל גברים בכסף. מאז שנכנסתי לקהילה וראיתי בנות אחרות עושות את זה, הסתקרנתי. בהתחלה אמרתי - מה זה? אבל בלב שלי רציתי לנצל גברים. באיזשהו שלב, אמרתי יאללה, למה לא? בכמה תחומים בחיים שלך את כבר אוונגרד? אז גם בזה תהיי אוונגרד. יגידו עלייך רעה, יגידו שאת כלבה, בסדר, אני רעה, אני כלבה. אין בעיה. והתחלתי לעשות את זה".
לעשות מה? "לצורך העניין, איתי אי אפשר לדבר ברשת בחינם. אי אפשר לפנות אליי בכלל בלי לשלם. יש הרבה נשים אחרות שמתעסקות בדברים האלה ויכולות לשבת כמה דקות טובות על מה יהיה בסשן, מה לא יהיה בסשן, ויש דבר כזה שנקרא 'מאונני מקלדת'".
מה זה אומר? "שהוא יעשה ביד על השיחה איתך – אבל לא יבוא אלייך לסשן. אני חותכת את זה על המקום. אני לא רוצה שנייה אחת לבדר מישהו בחינם. הכול אצלי מותנה בכסף. אפילו סשן של ניצול – קודם כל תעביר לי כסף כדי שאני בכלל אתייחס אליך".
מה הסכום ההתחלתי? "100 שקלים מינימום".
את מקבלת וכותבת - "אוקיי היי, מה שלומך? מה רצית ממני"? "בדיוק. עד אז אני רובוט".
וגילית שיש לזה קהל? "אוף, לגמרי. כמה שאני יותר חוצפנית ויותר כלבה, ככה הקהל שלי גדל ומתפתח בארץ".
באילו גילאים הגברים האלה שמוכנים לשלם כסף כדי שמישהי בכלל תתייחס אליהם? "מ-18 ועד 60. חיילים, עורכי דין, הכול".
אז הם משלמים על השיחה ומה עוד יש? "אפשר להיפגש איתי לדייט אבל דייט איתי עולה אלף שקלים".
ומה הוא כולל? "שיחה איתי, היכרות. אתה רוצה אותי? אתה תשלם. אני אוהבת להיות מיוחדת. מבחינתי ברגע שיש אותי, שאני רוצה את זה, וברגע שיש עוד מישהו מהצד השני שמוכן לשים על זה כסף, כאן קורה הקסם".
אז מהם החוקים שלך כשולטת פיננסית? "החוקים שלי כשולטת, לא רק כשולטת פיננסית, וזה גם מה שמבדיל אותי ממלכות אחרות, זה שאין אצלי שום מגע מיני בסשנים. לא בי ולא בצד השני. אני לא מתפשטת. נשלטים לא אומרים לי איך להתלבש. אני עושה מה שאני רוצה תוך כדי הסשן, בהתאם לגבולות של הנשלט. יש לי רשימה שאפשר לבחור מתוכה, ורק מה שברשימה הזאת אני עושה. אין שום דבר אחר שאני עושה מלבדה, וחשוב לי מאוד להבהיר שהסשנים שלי הם לא בשביל 'להגמיר' גברים. אין סיכוי שהוא יגמור. לא אצלי בבית ולא בשירותים. אין דבר כזה. מה שכן אני מאוד אוהבת שעושים עליי ביד, שלא תביני לא נכון, רק לא מולי. אם הוא ממש רוצה שאני אראה, שישלח לי כסף בעד זה שאני בכלל אצפה בסרטון".
מה זה עולם השליטה מבחינתך? "עולם השליטה מבחינתי זה מקום לביטוי, זה הבית שלי, זה הלייף סטייל שלי, זה החברים שלי, זה פשוט מי שאני".
היית יכולה לצאת עם מישהו שלא מגיע מהעולם הזה? "אני חושבת שיהיה לנו מאוד קשה להתחבר, אממה? האקס האחרון שלי הוא כזה. התאמנו יחד בספורט אז היו בינינו תחומים אחרים משותפים, ואת השליטה הוא פשוט קיבל כי זה משהו שבא איתי ביחד. היה לי את העסק הזה הרבה זמן לפני שהכרנו, ואני לעולם לא אפסיק לעשות את זה בשביל גבר".
איך את רואה את זה מבחינה עתידית? "לא יודעת. כרגע אני מאוד נהנית מזה, יש מצב שאני אמשיך עם זה כל חיי ואעבור לפורנו סבתות, אין לדעת", היא צוחקת.
קרה שגבר אמר לך תשמעי קשה לי עם המקצוע שלך? אני ממש מחבב אותך, את מושכת בעיניי, אבל אני לא חושב שאני יכול להיות איתך כי את עובדת במקצוע שקשה לי בגלל הקנאה שלי להתמודד איתו?
כן, היה לי מישהו כזה. היה לו מאוד מאוד קשה עם זה ובסוף נפרדנו
היה לי עוד מישהו שפשוט התנגד ללייף סטייל הזה הוא היי טקיסט כזה ופשוט 'איך אני אכיר אותך למשפחה?'.
מה אמרת לו?
אמרתי לו באסה לך, כאילו מה אני אגיד לו?
אם אתה מוכן לוותר על אהבה ועל קשר טוב בגלל המשפחה שלך אז דרכנו נפרדות, מה אני אגיד?
בשנים שאת עושה את זה אמרת לי שלא כולם אהבו את זה מהסצנה, ושאפילו נחסמת פעם מאחד האתרים הגדולים
חסמו אותי מאתר מאוד מאוד מפורסם בסצנה כי האג'נדה שלהם אומרת לפי מה שהבנתי שהם נגד לערבב שליטה וכסף
לדעתי זה מצחיק לבטל סשנים של אנשים ולבטל חלק מהקהילה ולא לתת להם להיות שם
גם שוגר דאדי חסם אותי – אתר שמאפשר ניצול נשים אבל לא גברים
זה אתר של נשים שמחפשות גברים שיממנו אותן
הקשר הוא כביכול תקשורת בעד כסף
אבל גם את מחפשת גברים שיממנו אותך רק שאצלך ידך על העליונה ולא ידו של הגבר
נכו וזה מצחיק כי יש להם אפילו הגדרה של BDSM באתר והם עדיין לא מאפשרים לי לפרסם שם
בעבר היו נשים שכינו אותן אישה מוחזקת אישה שגברים תומכים בה כלכלית
שוגר בייבי זה נקרא היום זה קצ מדליק אבל פימדום יותר מדליק כי אני לא צריכה לשכב איתם
אני לא צריכה לתת שום דבר חוץ מאת החיוך שלי ולהגיד לו שהוא כלב טוב
את זוכרת סשן מאוד מוזר או מופרע שהיה לך?
היה לי מישהו שביקש ממני הוא יתפלל אליי כמו לאלוהים. הוא כתב תפילה וכמה פעמים היינו מדברים ככה הוא היה מקריא לי אותה משתחווה ושולח לי סרטונים
יש לך גם שיר ראפ שאת שרה על העבודה שלך כשולטת פיננסית
נכון אמרתי בגלל שאני יוצרת תוכן ודמות כל כך לא שגרתית אז שילבתי הכול כי אני כל הזמן כותבת ואני שרה ראפ גם. פניתי לראפר מוכר פה בארץ ואמרתי לו Dude, כתבתי שיר בוא נפיק. הקלטנו את זה ו-וואו.
עד כמה המשפחה והחברים מודעים לעיסוק שלך?
אמא שלי ואחותי מודעות לגמרי, אני מדברת איתן על זה בכיף. אבא שלי אדם פרימטיבי יותר ואני יודעת שהוא יגיד לי דברים לא נעימים, אז למה?
ואיך אמא שלך הגיבה?
בהתחלה היא קצת נרתעה כי זה מאוד לא שגרתי. היא גם אמרה לי איך מבן אדם כל כך רגיל יצאת? כי גדלתי בבית נורמטיבי, אמא שלי אחות, אבא שלי נהג, לא משהו יוצא דופן.
אז מה את עונה לה?
אני אומרת לה כנראה בגלל שאת כל כך רגילה יצאתי הפוך על הפוך והייתי צריכה להיות מאוד מיוחדת
היאכן שואלת אותי על הייעוץ כי היא אוהבת את זה שאני עובדת בתחום שלמדתי כי למדתי פסיכותרפיה
אמרתי לה אמא, טוב לי. כיף לי, אני צוחקת. אני לא מזנה את עצמי, אני לא עושה לעצמי דברים קשים. וזה כבר מספק אותה. מאז אנחנו בסדר
אני אפילו מספרת לה איך אני בועטת בעבדים ואנחנו צוחקות על זה ביחד. היא אפילו הסכימה ללכת איתי למסיבה בדסמית, אבל עוד לא הלכנו. אבא שלי פתח עיניים ככה כשהוא שמע את זה. אבל אני מאמינה שעוד נעשה את זה
קרה לך שדיברת עם מישהו והוא לא נראה לך כל כך שפוי או שפחדת שהוא יעשה לך סטוקינג?
זאת אחת הסיבות לסינון הכלכלי כי אנשים ששולחים לך כסף מהאשראי הפרטי שלהם – הרבה יותר זהירים עם מה שהם עושים ועם איך שהם מתנהלים
ומי שלא יכול לשלוח לי כסף מבחינתי זה סינון
אני לא לוקחת כסף מזומן, רק כסף רשום עם הפרטים של הבן אדם
היה לי מישהו, אני לא אגיד שהוא הזוי, אבל הוא התבלבל. הוא הגיע אליי לבית לסשן וישר אחרי דקה-שתיים הוא אמר נו מה את מתפשטת? העיניים שלי עלו למצח. אמרתי לו מה? כתוב אצלי באתר הסשנים שלי לא בעלי אופי מיני, כן קראת נכון לא ניתן לגמור אצלי, והוא חשב שזה כסת"ח.
אה, כדי שהרשויות לא יחשבו שאת עובדת מין
בול
ואני ככה נבהלתי כי אחרי הכול זה גבר חרמן שמצפה למשהו וזה מקום לאגרסיביות
אז בעדינות שוחחנו על המקום הזה שבאמת קרתה פה אי הבנה
אני לא נותנת שירותי מין לא ניתן לגעת בי אני לא מתפשטת
אני נטו עושה רק מה שכתוב באתר
ובסופו של דבר נפרדנו כחברים והחזרתי לו חלק מהכסף
אם הוא היה אדם אלים זה ודאי היה נגמר אחרת
זה יכול היה להיגמר אחרת אבל הוא העביר לי מראש כסף אונליין ויש לי את הפרטים שלו
בהתחלה גם העיניים שלו עלו קצת למצח אבל בסוף הוא הבין
יש דבר שנקרא "שליטה מלמטה" כשהנשלטים מתחת לפני השטח בעצם מכוונים את הסשן כפי שהם רוצים, אז איך את מוודאת שלא עושים עלייך מניפולציות?
אני פשוט עושה ההפך ממה שהם מבקשים ועושה להם דווקא
מה נשים לא יודעות על נשים דומיננטיות ושולטות BDSM?
שאנחנו לא 100% תמיד רוצות להיות שולטות, אם זה בזוגיות. גברים שמכירים אותי קצת מתבלבלים... 'מה עכשיו תרביצי לי במיטה?', ואני כזה לא לא לא, בוא נעשה סקס טנטרי, תענג אותי, בלי מכות.
את יכולה ליהנות ממין ונילי! מפתיע!
לגמרי! רוב המין שלי הוא ונילי. אני יכולה ליהנות גם ממין לא ונילי אבל אני בעיקר אוהבת לגוון
ובעיקר מה שחשוב לי בסקס זה החיבור שלי ושלו שבא לנו אחד לשנייה ולא המי מרביץ למי

*שימו לב: "סקס אפיל" יוצאת לפגרת פסח. נשוב בהקדם!