ביום שני האחרון, 24 שעות לאחר שהוגשה, נמחקה תביעה בסך 150 אלף שקל שהוגשה נגד ניב קירל, אחיה של הזמרת נועה קירל. זאת, בטענה כי קיבל "הנחת סלב" על מטבח שהזמין בתמורה לכך שיפעל לפרסום החברה שמכרה לו המטבח באינסטגרם בעמוד של נועה קירל.
במסגרת התביעה שהוגשה ביום ראשון נטען כי מאז רכישת המטבח בספטמבר 2019 ועד הגשת התביעה האח "עושה שימוש באמתלות אין ספור על מנת לחמוק מהתחייבויותיו". התביעה - שהגשתה נחשפה לראשונה ב-ynet - נמחקה לאחר שהצדדיים הגיעו לפשרה, אולם לתיק בית המשפט לא צורף הסדר הפשרה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בתוך כך, אתמול (יום חמישי) העלתה הזמרת שתייצג את ישראל באירווזיון בקרוב, סטורי באינסטגרם שלה בו רואים אותה עם בן זוגה חוגגים את אהבתם על רקע מטבח מרשים של החברה שתבעה את אחיה ושעימו התפשרה רק לפני שלושה ימים.
2 צפייה בגלריה
הפרסום בסטורי של נועה קירל, אותו שיתפה גם חברת המטבחים
הפרסום בסטורי של נועה קירל, אותו שיתפה גם חברת המטבחים
הפרסום בסטורי של נועה קירל, אותו שיתפה גם חברת המטבחים
(צילום מסך)
כזכור, התביעה שנמחקה הוגשה ביום ראשון לבית המשפט השלום בתל אביב על ידי חברת "כלפון את פוני השקעות" שמוכרת מטבחים תחת המותג POLINOY OUTDOOR. החברה ציינה בתביעה באמצעות עוה"ד אוראל סולטן ושרון גל כי היא עוסקת בשיווק, ייצור והתקנת מטבחי חוץ יוקרתיים.

"הנחה תמורת סטורי"

במסגרת התביעה שנמחקה, נטען כי ניב קירל הזמין לביתו בספטמבר 2019 מטבח חוץ יוקרתי למרפסת בשווי של כ-40 אלף שקל. "הנתבע פנה אל נציגי התובעת במועד הזמנת המטבח והצהיר כי הוא אחיה של נועה. הנתבע הצהיר כי ביכולתו לפרסם את המטבח באמצעות שני סרטוני וידאו שתצלם נועה ותפרסם אותם באמצעות שני פרסומים מסוג 'סטורי' באינסטגרם בעמוד הרשמי של נועה קירל.
2 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
נועה קירל
( צילום: שי פרנקו)
"התובעת השתכנעה כי אכן דברי הנתבע אמת הם וכי הנתבע אכן אחיה של הזמרת נועה קירל וביכולתו לקיים את חלקו בהסכם בין הצדדיים. התובעת הסכימה לבסוף כי בתמורה לפרסומים האמורים תעניק ללקוח הנחה בשיעור 37% ממחיר ההזמנה - השווים לכ-15 אלף שקל ולמעשה ללא הפרסומים האמורים - שכרם יצא בהפסדם".
עוד נטען, כי האח ידע מראש כי אין ביכולתו לדאוג לפרסום המטבח על ידי נועה וידע עוד בעת כריתת החוזה שאין הדבר ביכולתו ובשליטתו.
התביעה הוגשה כאמור ביום ראשון, אולם כבר באותו יום חלה התפתחות והצדדיים הגישו לבית משפט בקשה מוסכמת למחיקת התביעה לאחר שהגיעו לפשרה. כאמור, הצדדיים לא פירטו את מהות ההסדר אליו הגיעו והרשמת הבכירה חני ברוך אלון קיבלה את בקשת האח וחברת המטבחים והורתה על מחיקת התביעה ביום שני.
יודגש כי בתביעה לא עלתה טענה כי נועה קירל היתה מודעת להבטחת אחיה וכי בשל העובדה שהצדדיים הגיעו לפשרה והתביעה נמחקה לא הוגש כתב הגנה מטעם האח ואין לדעת מה גרסתו לטענות.
יחד עם זאת, מבחינה עובדתית נציין כי אתמול העלתה נועה קירל סטורי באינסטגרם שלה שאחריו עוקבים 1.2 מיליון עוקבים, כשבו היא נראית עם בן זוגה לצד הכיתוב: "נרגעים לפני הארוויזיון. יום אהבה שמח". זאת, על רקע מטבח מרשים של המותג POLINOY OUTDOOR כשאותו מותג שיתף גם את הסטורי של נועה קירל וכמובן אותו מותג מתויג בסטורי של קירל.
שיר פינטו, יחסי הציבור של נועה קירל בחר שלא להגיב. עו"ד אוראל סולטן, בא כוח חברת המטבחים, בחר שלא להגיב. ניב קירל לא הגיב עד מועד פרסום הידיעה.