שתף קטע נבחר

ענבר: אורגזמה קיבוצית (ורב פעמית)

אחרי שעשינו לכם היכרות עם הספר, הצפנו לקיבוץ ענבר בגליל ודיברנו עם גדעון בן ישראל, הקיבוצניק שמלמד את עם ישראל את תורת האורגזמה הרב פעמית, או במילים פשוטות – איך לגמור מבלי לפלוט. ואומרים שזה גם בריא

הדרך לקיבוץ ענבר, הנמצא אי שם בגליל (מצומת עילבון לכיוון מע'אר), כמעט שאינה קיימת. רק שלט קטן של משרד התיירות, המעיד על חדרי אירוח בראש ההר, מוליך מן הכביש הראשי אל הנקודה הצופה אל הנוף המדהים של יישובי מרום-הגליל בואכה צפת. ריחוקו הפיזי של הקיבוץ הזעיר והצנוע - שמקפיד על אורח חיים שיתופי הכולל קופה ציבורית ושתי מכוניות משותפות לעשרת החברים שחיים פה - משתלבת היטב באווירת הרוחניות שנושבת מכל פינה ותחת כל עץ רענן.

 

במסגרת שלל הסדנאות והחומר הכתוב שמציע ענבר ישנו גם ספר חדש: "הזוג הרב אורגזמי", שיצא לאור בהוצאת הספרים של הקיבוץ ונחשב ללהיט בשבוע הספר האחרון. הספר הוא נדבך נוסף לסדנה באותו נושא, המתקיימת בקיבוץ זו השנה השלישית.

 

הספר הוא מדריך מפורט, מעוטר בציורים, על טכניקות שמטרתן ליצור הרמוניה מינית בין בני הזוג, בעזרת שימוש מושכל באנרגיות ותרגול של ריבוי אורגזמות, עצירת פליטה ("גמירה"), והענקת סיפוק רב יותר לעצמך ולזולתך. את עיקרי התורה העתיקה הזו, שהגו מרפאים סיניים טאואיסטים כבר לפני 3,000 שנה, מסביר ומנמק גדעון בן ישראל, 38, בן קיבוץ יחיעם, המשמש (בצד שאר עיסוקיו ה"קיבוציים") כמדריך של השיטה: "השיטה הזו עוסקת בהבאת הגוף לאיזון והרמוניה, והיא מחשיבה מאוד את העבודה על האנרגיה המינית כחלק מהעבודה הבריאותית-רוחנית. לידע הזה – שבמקור נועד, כאמור, לשם עבודה רוחנית – ישנם שימושים פיזיים מעניינים לא פחות, שגם קיסרי וקיסריות סין "נהנו" מהם כבר לפני אלפיים שנה".

 

- ומתי הגיעה ההנאה הזו לחלק זה של העולם?

 

בן ישראל: "לפני עשרים שנה נפתח למערב – על ידי מאסטר מאנטק צ'יאה, מחבר הספר – הידע לפיו כל גבר, כל אישה וכל בן זוג יכולים להפוך לרב אורגזמיים. ידע סיני עתיק, בשילוב עם ידע מערבי עדכני, מלמדים כיצד יכולים בני זוג להגביר באופן דרמטי את ההנאה, האינטימיות והבריאות".

 

- סליחה על שאלה של גבר ישראלי ממוצע, אבל אולי תגיע כבר לתכל'ס?

 

"תראה, השיטה דורשת לימוד ותרגול, ובמידה רבה גם שינוי מנטאלי. הספר מלמד את הגברים להגיע לאורגזמה מבלי לפלוט, וזאת ע"י שילוב של כוח שרירי ושליטה מנטלית. בעזרת חיזור 'שריר המין' שלהם, אותו הם מכווצים ורפים על פי הרצון, הם מונעים את הפליטה ולומדים להזרים, במקביל, את האנרגיה האורגזמית באופן מודע בתוך הגוף. בהתחלה זה קשה כי עליהם לוותר על הדבר הכי נעים עבורם – 'הגמירה' – אבל בהמשך הם לומדים לחוות אורגזמה עמוקה ומספקת מזו שהכירו קודם לכן. גם הנשים לומדות להגיע לאורגזמות בקלות ובטבעיות ולחוות אותן בעוצמה שלא ניתן לחוות במין רגיל".

 

- יש גם עבודה בזוגות?

 

"לאחר שכל אחד מבני הזוג עושה את שיעורי הבית שלו ולומד להיות 'בעל הבית' של האנרגיה המינית שלו, מגיעים התרגילים בזוגות. הספר מלמד כיצד לחוות ריבוי אורגזמות, ואת 'האורגזמה הפנימית' שבה אנרגיה זורמת בתוך הגוף. בנוסף לכל אלה – המין, על פי התורה הסינית, הוא דבר מרפא. מיני עיסויים לאיברי המין המוצעים באופן אינדיבידואלי או בין בני זוג, עשויים להביא לתוצאות מדהימות. בדרך הטאואיסטית מחברת את המין עם הרוחניות, הסינים מאמינים כי מין טוב הוא מפתח לצמיחה אישית ורוחנית. חווית החיבור הזוגי נמשכת זמן רב לאחר סיום יחסי המין".

 

לקורא הסקרן, שמבקש לדעת כיצד נלמדת ה"רב אורגזמיות" מזומנת (אולי) אכזבה. לא מדובר בסדנאות שבהן נעשית התערטלות פיסית, ואין שום מניע בין בני הזוג או כל רעיון "כחול" אחר. בסדנאות של ענבר התרגול הוא אינדיבידואלי, ומיועד לזוגות וגם ליחידים. הסדנאות שונות מסדנאות ה"טנטרה" (תורה הודית לקיום יחסי מין ארוכים ומספקים), שאף הן מתקיימות כאן מספר פעמים בשנה. גדעון בן ישראל מסביר כיצד עובדת הסדנה: "כדי ללמוד להיות בעל הבית של האנרגיה המינית, אנחנו מתחילים עם העבודה על האנרגיה המינית ה'קרה', זו שקיימת בכל אחד גם כשהוא לא מגורה מינית. כמובן שאין צורך להתפשט כדי לחוש את האנרגיה הזו. עכשיו צריך גם ללמוד כיצד לתעל אותה. הדגש שלנו הוא על קטע הבריאותי. במשך שלשוה ימים אני, או מנחים אחרים, נותנים לגברים ולנשים כלים לעבודה עם אנרגיה פנימית. הם מתרגלים איזון פנימי וריפוי עצמי. אחר כך יש עוד יומיים שמוקדשים לחלק המיני. מי שבוחר להמשיך מוזמן, ומי שאינו רוצה בכך – נפרד מהסדנה. צריך לזכור שמדובר כאן במפגש אינטימי שלך עם עצמך. יש אנשים ונשים המתקשים להתמודד עם המיניות שלהם. אנחנו מלמדים איך לעשות אהבה, לא רק מין".

 

- מדוע להגיע לסדנה אם אפשר להסתפק בספר?

 

"יש כאלה, אם כי לא רבים, שהעידו באוזניי שהספר גרם להם למפנה בחיי המין והאהבה. רוב האנשים צריכים עדיין לתרגל את האנרגיה בסדנה מרוכזת, עם תמיכה של בעלי ניסיון. זה דומה להבדל בין קריאה בתנ"ך לבין לימוד של הספר. אני עצמי מתרגל עד היום, למרות שנחשפתי לעקרונות השיטה כבר לפני חמש שנים".

 

אורגזמה של הנשמה

 

"הזוג הרב אורגזמי" נכתב ע"י מנטאק ומאניואן צ'יאה (מסין) וד"ר רייצ'ל קרלטון-אברמס ודאגלאס אברמס (ארה"ב) בין פרקי הספר (בתרגום עפרה תמרקין ואריאל סער, הוצאת ענבר, 195 עמוד) ניתן למצוא גם: אורגמה ופליטה, חפוזים ומרתונים רב אורגזמיים, זיווג של הנשמות, אורגזמה של הנשמה, תרגילים לעינוג עצמי והדדי, מין בגיל המבוגר ועוד. את הציורים לא נוכל לפרסם כאן, מסיבות מובנות. להשיג בכל חנויות הספרים.

 

ענבר: קיבוץ אלטרנטיבי

 

קיבוץ ענבר (או בשמו המלא: "קבוצת הגליל ענבר") – הקיבוץ היחיד שאינו תחת חסות התנועה הקיבוצית, והוא מסונף (וטוב לו כך) לתנועת האיחוד החקלאי – הוקם לפני עשר שנים על בסיס "מושב זמני" במקום שהיה מעין מחנה מעבר, במשך שלושים שנה, למתיישבים שלימים הקימו את מושבי הסביבה: כפר חנניה, חזון, שזור ועוד. בהעדר אדמות ותעשייה, היה חזון חדרי האירוח וסדנאות הרוח של קבוצת המייסדים – בבחינת מוצא של כבוד. מאז ועד היום פועלות בקיבוץ כשישים סדנאות בשנה, המקיפות תחומים שונים: יוגה על מאפייניה הרבים, קבלה, מדיטציה, בודהיזם, טנטרה, טאו, תזונה, אומנויות, מוזיקה, רפואה משלימה וכיוצא באלה. בנוסף, פועלת כאן הוצאת ספרים המתמחה בתרגום ובהדפסה של כותרים אלטרנטיביים – פועל יוצא של פעילות הסדנאות. המתרגלים, שמגיעים לענבר למשך שלושה ימים עד שבוע – לנים בחדרי האירוח, סועדים בחדר האוכל המשותף להם ולחברים, משתרעים על המדשאות בפינות הנוי המטופחות. יופיו המשכר של הנוף הסובב מפצה על חזותם הדלה של המבנים – קראוונים ובתים טרומיים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
חוויית החיבור נמשכת זמן רב אחרי המין
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים