שתף קטע נבחר

לבוש נוח למשרד: בשיטת הבצל ומתאים לכל כיס

סטיילינג יעיל למשרד: במקום שתקפאו או תקבלו חום כשמשחקים במזגן - התלבשו בשכבות. גם נוח, גם אופנתי וגם חכם והמחירים בדרך כלל לא מחייבים לקחת משכנתא נוספת. עצות סטיילינג בניחוח ייצוגי

סצינה משרדית: "אבי אתה מוכן להנמיך את המיזוג מעט? אני ממש קופאת". לא עברו 10 דקות וצעקה רמה נשמעת מצידו השני של החדר: "יפעת את יכולה בבקשה לקרר את חדר הישיבות? אנחנו נמסים"..וכך הלאה.

 

 

אני מניח כי כולכם מבלים שעות במקומות העבודה ושומעים את חילופי הדברים הללו במשך היום. אז מה עושים כדי לא להטריף את מערכת המיזוג ואת חשבון החשמל המשרדי? חברים  - בצל!! וזה בדיוק הזמן להתחיל לבצע את הרכישות הללו - כשמחירי סוף העונה ניבטים אליכם מכל תג מחיר.

 

צילום: דנה קופל

 

לבוש השכבות - גם אופנתי וגם פונקציונלי

בימי החורף מומלץ להגיע לבושים בשכבות מה שמאפשר לנו להתאים את מערכת הלבוש לאקלים השורר במשרד; ולהתקלף או להתכפתר בהתאם, כמו שכבות בצל. השיטה גם קלה ,גם אופנתית ומאפשרת לנו יכולת גיוון מצויינת אם ורכשנו את הפריטים הנכונים שיתאימו לכמה מראות לבוש - והנה לכם  קנייה חכמה.


שיטת השכבות (צילום: דנה קופל; סטיילינג: שחר רבן)

.

דמייני לעצמך, שנכנסת למשרד עם חולצה לבנה, שמעליה סריג דק או אפודה, ומעל את לובשת מעיל צמר שחור..

הגעת למשרד, הורדת את המעיל ונשארת רק עם החולצה והסריג. אחרי ארוחת הצהריים, נכנסת לישיבת צוות עם חולצה לבנה, במראה מכובד ורשמי אך לא מסורבל מדי). כבר במהלך היום יכולת להיראות שונה 3 פעמים ולהפתיע את הסובבים אותך.

 

כמובן שאין צורך להגיע עם 5-6 שכבות כדי לא להרגיש מסורבלים מדי.

 

ניילון לא הולם אותך, יקירתי.

הבדים אמורים להיות טבעיים עד כמה שניתן ופחות סינטטים או אלסטיים(כמו מכנס עור או ניילון), הרי אנחנו לא רוצים לשבת ספוגי זיעה במהלך 9 שעות ולהגיע הבייתה דביקים. כמו כן גם בד הפישתן אינו מומלץ במיוחד כי הוא נוטה להתקמט. לכן כדאי לעבור לבדי הכותנה, שיפון, קטיפה, או לחילופין הבדים העבים יותר: ג'רזי, ברוקרד, ואף ג'ינס.

 

האיבזור הנכון ("אקססוריז" לחבבי הלעז), בו נעסוק  יכול לשדרג אתכם למראה של מיליון דולר בתג מחיר נמוך מאוד. עם זאת,  חגורה ,צמיד, שרשרת , טבעת ועגילים יכולים להיראות טוב בצוותא ,אך יש להקפיד על שילוב תואם למערכת הלבוש והסגנון שיצרתם.

 

בלי עפרונות בשיער

האיפור, צריך לשדר סטייל סולידי ולא מוקצן, בהתאם לסוג העבודה. כך למשל, עורכת דין לא תתאפר כמו דיילת יופי באחת ממחלקות הקוסמטיקה.השיער, חייב להיות מסודר ומטופח (הקפדה על צביעה אחידה במידה והשיער צבוע)ורצוי כי יהיה על שולחנכם (או במגירת ההפתעות) קליפס (5-10 שקל) לשיער או גומייה (2-5 שקל) זמינה. אך בשום פנים ואופן לא לשים עפרונות ,עטים, או פותחי מכתבים בשיער.

 

נכון שיש תחושה ישראלית כי על נוחות לא מוותרים בארצנו, אך יחד עם זאת ניתן"להתאמץ יותר" בלי לסבול יתר על המידה. ואלו הם נעלי העקב (החל מ 99 שקלים). יש תבנית נכונה לכל רגל וחשוב למצוא אותה. ככל ששטח פני העקב רחב יותר, כך יהיה לכן נוח יותר ללכת על העקב. הוא לא חייב להיות סטילטו (ולא מומלץ גם) אך עקב עד 4 ס"מ  הוא בהחלט אפשרי. חשוב להימנע מלהרגיש כמו מגדל אייפל, ולפיכך מעקבי פלטפורמה היוצרים כבדות וגסות לרגל הנשית.

 

התחושה של העקב נותנת ביטחון בהליכה. מראה על אלגנטיות ונשיות.לכן בנות יקרות, לא לוותר עליהן. נעלי עקב תמיד נראות טוב עם חצאיות או שמלות.

 

ומה בנוגע למין הגברי?

גברים יקרים גם לכם מגיע להרגיש נוח אך כמובן לא להגיע בנעלי ספורט (לא, זה לא בסדר). התחליף הוא נעלי הליכה המופיעים ב 2 צבעים יחד ומקנים תחושה של אלגנטיות מהולה בניחוח ספורטיביות. עם זאת, אלו נעליים ליום יום למשרד ולא לפגישות חשובות.


לבשו ז'קט ו"התקלפו" בהתאם למיזוג (צילום: דנה קופל; סטיילינג: שחר רבן) 

 

פלג גוף עליון: קשרו סריג דק בצבעי פסטל על החולצה המחוייטת או לחילופין אפודה קלאסית (אפשרות לטקסטורה כדוגמת מעויינים). אם תענדו עניבה קלאסית (מספיק שהיא רק מבצבצת מתחת לאפודה או הז'קט) תוכלו לשדרג את ההופעה וליצור מראה מתחכם יותר,"המנטרל " את האפרוריות וקודרות החורפית.

 

כך למשל, בימים קרים במיוחד, ניתן ללבוש ז'קט מקורדורוי ,צמר או מעיל עור דק בגיזרה קלאסית. וכמובן "להתקלף" בהתאם לאקלים במשרד. צעיף צמר קל (החל מ 70 שקל) , שקשור לצוואר בצורה קלילה, יכול לגרום לחברים במשרד לחשוב שרק עכשיו נחתתם היישר למשרד מלונדון.

 

אז שיהיה חורף חמים בסטייל.

 

 

שחר רבן הוא סטייליסט ומלביש אישי. ניתן להתרשם באתר: www.styleyourlife.co.il  

ניתן ליצור קשר בדוא"ל: shachar@styleyourlife.co.il 


פורסם לראשונה 04/01/2010 12:02

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שחר רבן
צילום: דנה קופל
חם? מורידים את האפודה.
צילום: דנה קופל
גם ייצוגי וגם נוח.
צילום: דנה קופל
מומלצים